best site creator

Za uporabnike

Datum : 7. 9. 2017


Motnje pri ogrevanju

Motnje pri ogrevanju lahko povzročajo različni dejavniki. Najpogostejši med njimi so:


Okvara v kotlovnici: Ogrevanje je moteno na celotnem področju ogrevanja. Za okvaro je odgovoren dobavitelj. V takem primeru dobavitelj preko medijev obvesti uporabnike in okvaro čim prej odpravi.


Okvara na omrežju: Ogrevanje je moteno v posameznih stavbah, skupini stavb oziroma na celotnem območju ogrevanja. Za okvaro je odgovoren dobavitelj. V takem primeru dobavitelj preko medijev obvesti uporabnike in okvaro čim prej odpravi.


Okvara v stavbi: Ogrevanje je moteno na posameznih ogrevalih (radiatorjih) ali v posameznih stanovanjih (prostorih). Za okvaro je odgovoren lastnik (odjemalec) oz. upravnik stavbe. Odjemalci nas pogosto naprošajo za popravilo radiatorskih ventilov ali termostatskih stikal v stanovanjih. Po Stanovanjskem in Energetskem zakonu dobavitelji toplote ne smejo posegati v naprave v sami stavbi. Razmejitev odgovornosti med dobaviteljem in odjemalci toplote je merilno mesto. To je kalorimeter, ki meri toploto, dovedeno v stavbo. Na tem mestu mora dobavitelj zagotoviti projektno določen pretok (m³/sek), in temperaturo medija. Če sta oba pogoja izpolnjena in vseeno pride do motenj ogrevanja, je vzrok zanje v sami stavbi. Za nastalo škodo je v takem primeru odgovoren upravnik stavbe.


Če želite prijaviti motnjo pri ogrevanju se lahko obrnete na naslednjo telefonsko številko:


Dežurni vzdrževalec ali strojnik kotla: 041/699-393